Bodohnya Najib - Bongkar Rahsia Operasi Gempur Penceroboh Cameron Highands Pada Umum.

Kalau dah siap2 bagi amaran macam neh pakat2 lari la penceroboh2 haram tue. Takan bebal2 nak p tunggu korang datang gempur kot.

Bangang.

Bodoh.

Bebal.

Piem sapa neh woi?

MUAHAHAHA..


Ini kenyataan Najib kepada wartawan ;

Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) akan menggerakkan anggota ke Cameron Highlands untuk menggempur kegiatan pembukaan tanah secara haram di situ pada waktu malam, kata Datuk Seri Najib Razak. Perdana menteri berkata langkah itu diambil susulan perbincangannya dengan Sultan Pahang Sultan Ahmad Shah, berdasarkan laporan kegiatan itu sering dilakukan pendatang asing tanpa izin (Pati) pada waktu malam.
 
"Saya sudah mengarahkan Ketua Polis Negara (Tan Sri Khalid Abu Bakar) dan Panglima Angkatan Tentera (Jen Tan Sri Zulkifeli Mohd Zain) untuk menghantar anggota masing-masing supaya pada waktu malam kita akan membuat rondaan yang lebih menyeluruh dan kalau ada kegiatan yang menyalahi undang-undang kita akan ambil tindakan," katanya. -TMI-

Haizh.. Najib. Kau bagi amaran kepada penceroboh ke kau bagi hint supaya depa lari jauh2 time korang buat operasi?

Kau nak penceroboh2 tue kena tangkap ke?
Kalau nak mereka ditangkap apa perlunya kau umumkan yang korang buat keputusan untuk gempur waktu malam?

Kau ingat penceroboh2 tue tak reti baca ka?
Takde internet ka?
Tak baca media ka?

Bangangnya lahai.

Jangan2 korang pun sengaja nak sabotaj tak. Saja2 je umum supaya beri peluang pada penceroboh2 tue bersembunyi. Kalau pun ada yang kena tangkap mungkin 1,2,3 ACTION.. buat wayang untuk raih persepsi bagi mendapat kepercayaan umum. Sorry. Sangka buruk pada kerajaan memang tabiat semulajadi aku. 

HA HA HA

Jom Monetize Aplikasi Anda Dengan StartApp

Dimsum : Must watch for Asian drama

Share this :

Previous
Next Post »