Isu Bantuan Rumah Untuk Mangsa Banjir - FB Puteri UMNO Malu Selepas Dikantoikan Sebar Maklumat Palsu.

Posting berkenaan telah dipadamkan dari laman facebook Puteri UMNO selepas diserang bertubi-tubi di ruangan komen kerana menyebarkan maklumat tidak tepat tentang penyediaan rumah untuk mangsa banjir di Kelantan.

Ini yang sempat discreenshot sebelum ianya dipadamkan ;






Di sambung pula oleh rakan mereka yang lain disini ;


Padahal hakikatnya ;


 



Banyak la kau punya tahniah. Orang lain punya usaha, orang lain pula dapat nama. Selepas dikantoikan, admin bagi page berkenaan telah memadamkan posting berkenaan tanpa rasa bersalah langsung. Takde pula nak buat pernyataan maaf ke apa ke. Just delete dan biarkan orang berspekulasi. Bagi penyokong2 UMNO pula, bukti screenshot ini dianggap fitnah dan permainan penyokong PR.

LANTAK KORANG LAH! Nak sindrome denial pun ada aku kesah.

Cuma nak tambah sikit.

- Tak payah la menjadikan isu kerjasama kerajaan negeri dan pusat di Kelantan untuk menyatukan UMNO dan PAS. Ahli2 PAS kalau bergaduh teruk sekalipun dengan DAP dan PKR, dorang tak hingin nak bersatu dengan UMNO. PAS tak entitled untuk bersatu dengan sapa2 sekalipun andai PR berpecah. Jangan nak perasan la ko UMNO oi.

- Bukan gila kredit atau lapar pujian. Tapi credit should go to who it is due. Credit should be given to who or where it is due. Kalau dah itu kerja PAS, maka PAS la layak dapat pujian. Itu kalau nak puji la. Kalau taknak lantak korang la.

- Tak perlu ambil hasil kerja orang lain. Nak pujian suruh la parti kau buat macam yang adun Bangi buat.

- UMNO dan PAS tak wajib bersatu dan tak perlu memandai-mandai nak menyatukan UMNO dengan PAS. Umno nak karam dah. Babai. Selamat tinggal. Sila mati lemas laju-laju. Tak perlu nak heret PAS untuk lemas bersama-sama UMNO oke.

HA HA HA

Jom Monetize Aplikasi Anda Dengan StartApp

Dimsum : Must watch for Asian drama

Share this :

Previous
Next Post »