Wanita Ini Menangis Kerana Saya Tolong Basuhkan Bajunya Kata Azmin - Azmin Ali Ditroll Kaw2.

Ini gambar dan tweet yang sedang galak tersebar di laman sosial yang menandakan si Azmin kena troll kaw2 di laman sosial ketika ini.


Mula2 aku syak Azmin kena fitnah. Siyes. Dalam ahti aku berkata la. Tak mungkin la ada pemimpin politik sebegini bangang dalam PR. Tak mungkin. So aku pun godek2 tweet Azmin. Oke fine tak jumpa. Then aku klik TWEET & REPLIES. Aku baca satu persatu dan agak2 aku nak memuktamadkan pemikiran aku bahawa penyebaran itu fitnah dan tiba-tiba.. 

BANGGGGGG!!!!

Kena tembak. Aku kot.

Ini bukan fitnah beb. Ini betul2 berlaku.

Kau tengok. Tengok.


Aduh Azmin. Kau siyes tweet macam neh? Jangkit sawan dari Umi dan Azwan ke apa neh? Ke Azwan dan Umi yang curi-curi update twitter kau neh? Tak cerdik langsung la. Agak2 la kau wanita itu nak menangis disebabkan kau buat political stunt cuci baju orang. Kalau pun dia menangis sebab kebodohannya yang percaya dengan political stunt kau tue, perlu ke 'hupdate' di twitter dengan caption yang membangangkan diri sendiri sampai macam tue sekali?

Nampak? Nampak?

Ko buat relax sudah. Kau pun bukan tatau. Kau buat political stunt untuk claim millage politics jek. Kau tahu aku tahu dan ye kebanyakan orang tahu. Antara depa nak amek port ataupun taknak aje. Betul kan?

Disebabkan itu Azmin kini menjadi mangsa troll kaw2 di laman sosial. Nak2 orang UMNO. Lagi la galak depa troll. 

Cuba baca apa yang dilaporkan oleh Suara TV pula ;


Hmm.. Azmin Azmin..

Kadang2 kalau kau bersederhana dalam aksi political stunt pun ada baiknya. Bagus la turun padang dan participate dengan kerja2 lapangan. Perhatikan sendiri apa yang berlaku kat peringkat rakyat marhaen neh tapi jangan la berlebih-lebihan. Dari orang suka tak pasal2 orang jadi meluat dan trolling.

Fikir-fikirkan.

Jom Monetize Aplikasi Anda Dengan StartApp

Dimsum : Must watch for Asian drama

Share this :

Previous
Next Post »